Vilken seg dag….


Plockar och plockar. Att saker aldrig tar slut. Tvättar . Ivår familj så är det  mass användning av jeans. Men  idag så var det inte 20 par utan kanske bara 5 par. Likväl så är 8 tvättar . Vikas och in i lådor ska tvätten också. Tonåringarna lägger in småpojkarnas kläder , det är ett ansvar de har . Ett annat var att de skulle damsuga igår. Min man sa åt dem innan han gick Vid middagen så konstaterade vi att någon damsugning innte blivit av med ursäkten vi glömde , vi var så trötta, Men datan var på och du sa ja., sa mannen . Ja men vi var så trötta så vi glömde!!!!! Vad mer kan man säga.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vilken seg dag….

  1. Caroline skriver:

    Välkommen till bloggens underbara värld! :o)
    Kan meddela att det inte var rätt svar du gav på mina påstående på min sida! ;o)

    Kram C

  2. Lind@n skriver:

    Vad kul!!!
    Välkommen ut 🙂
    Kram

Kommentera

