Den här tar jag från C

Hoppar att Hon inte misstycker;)

Skriv 5 påståenden om dig själv, varav ett falskt och låt sen andra gissa vilket. OK inte är jag den som är den!

* Jag hatar att flyga

* Jag har bott i NYC.

* Jag har jobbat som gatuförsäljare

*  Jag är sååå slarvig.

Så känner du mig ????????

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Den här tar jag från C

  1. Caroline skriver:

    Nu ska vi se…hmmm…
    Du har bott i NY, Du tycker det är ok att flyga…varit gatuförsöljare…ja, det har du säkert! MEN att vra slarvig mamma i en stor familj…nä du, det funkar INTE! Jag tror 4:a är falsk! :o)
    ..och jag tar såklart inte illa upp, utan delar glatt med mej av skojigheterna på min blogg!

    Krma C

Kommentera

