Men hur fort får veckorna gå???

Ena dagen är det måndag och nästa är fredag.
Skrämmande tycker jag.

Idag efter jobba skola m.m åkte vi för att stor handla , det blir alltid andra saker än mat i vår vagn.
Så nu blev det ett par skridskor till mig ,som jag provade när vi kom hem.

L tittade på mig och sa  att jag var en skridsko prinsessa.
Härligt att få vara det för en kort stund.

Två T-fat blev det också så imorgon blir det åka av.

På vägen hem köpte vi mat på en välkänd matkedja som börjar på M .
När vi kom hem hade de missat en meny IGEN!!!!!
Vi bor inte nästgårds till haket så det är inte bara att gå över och hämta den.
Mannen ringde och jo de skulle skicka hem en gratis meny.

Till saken hör att jag kommer ALDRIG!!! Mer handla mat på detta hak.
Så det så!!!

Ting på er alla!!!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

