Bil fortsättning….

Efter att batteriet varit på laddning hela natten så tog vi ner det till bilen .
Sattte in det och bilen startade så snällt:) Körde till en mack för att köpa sånt som man har i vattnet, i bilen.
Tvär död bil hade vi då . Tur att vi stod på en mack. Köpte ett nytt batteri och vips så är den som ny.
En lampa som blinkat har slutat,  värmen fungerar . Helt fantastiskt  vad ett batteri kan göra . 🙂 
Idag har det blivit bilåkande till O's träning fast han kom en 15 min sent pga bilen. 
Och till Ica Maxi för lite vecko handling. 

Stora J har kommit hem från Kanarieöarna 3 dagars regn har de haft. Trist tycker jag som är sol älskare. 
Men han  verkar inte ha lidit av det. 

Tingeling.

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

