Söndg söndag….

Började dagen med en städning skurade och dammsög. Sköönt att få det gjort . Sen bar det i väg till sjön  50 meter är det dit. Härligt. Jag och barnen åkte skridskor i en och en halv timme. Jag fick på nåder ta ett varv runt sjön själv.  Nu är det tvättstugan med somvanligt 20 par jeans och 40 trosor och kalsonger. PHU!!!

Vad ska man tycka om schlager spectaklet i går då??
De rätta låtarna kanske gick vidare ,men Lustans Lakejer var bra. Kan man klaga på låtarna när jag själv inte röstat:) ??
Kanske inte men jag tycker nog att jag kan det.
Igår träffade vi vår gode vänn anders från Skåne. Jag blir så glad av att träffa honom och se att han mår bra.

Nu är det dags med tvätten .
Kram

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Söndg söndag….

  1. Caroline skriver:

    Älskar The Ark! :o)
    Tack för din lyckoönskning – rapport kommer! ;o)

    Tat lungt på isen!
    KRam C

Kommentera

