Hur blev helgen då??

För utom att mannen och jag var på akuten i 2 timmar i går så har den varit bra.
Varför akuten??
Jo jag har problem med ett bröst och i går bröt jag ihop och L övertalade mig att åka till akuten för att få det tittat på.
Doktorn kände ingen ytlig knöl eller så men jag fick medicin och remiss till Bröstkliniken. Vi får se vad som händer där.
Det är en känslomässig berg och dal bana. Men till slut kommer det att bli bra.
Så efter sjukan bar det i väg att inhandla presenter.
A var hemma hela dagen med de små. Vad skulle vi göra utan honom han är en klippa.

Idag var det då den stora dagen då O fyllde hela 8 år!!
Han har varit så nöjd hela dagen och bara lyst över all presenter han fick.
Jag hade bjudit 5 vuxna , men mina systrer hade barnbarn med sig så det blev 7 barn som röjde på bra.
Bara de var nöjda så var det bra. Men min gamla mamma tyckte att de var lite jobbigt mellan varven.

Så nu ska jag sova , jag tror att penecillinet tar bra på krafterna.

Tjingeling!!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Hur blev helgen då??

  1. Marika skriver:

    Usch Mia då!!! jag hoppas du snart känner dig bättre…

    Och grattis till O som fyllde 8 år..

    Kram
    Mika

  2. Caroline skriver:

    Usch…tråkigt med boppen! Hoppas du känner dej bättre snart och att pencillinet tar bort det onda!

    Grattis till stooora 8 åringen! :o)

    Kram på dej!

  3. Lind@n skriver:

    Isch och pisch. Jag h¨ller tummarna för din boppe. Ovisshet är jobbigt jag vet!
    Kram

  4. Mill@n skriver:

    Krya på dig Mia! Jobbigt när det inte känns bra precis där… men bra att du gick och kollade!
    Kram

Kommentera

