Mys lördag…

I dag när vi kom ut så sken solen (entligen) och fåglarna kvittrade. Härliga vår känslor strömmade i kroppen.
Jag vill verkligen att snön går bort helt nu och att den inte kommer tillbaka.
Cykla är det jag vill göra nu.
I går var jag och jobbar kompisarna och spelade bowling. Hur kul som helst. Men vad ur usel jag är på att spela. Näst sist kom jag.  Efteåt var det mat och vin , så gott. Hemma var jag 23.00 väldigt tidigt för att vara mig:)

Med bröstet känns det som om det går åt rätt håll. Medicinen hjälper och jag har en tid till bröstkilniken.
Jag vill att det ska vara bra så de slipper att öppna igen. Vore så typiskt.
Men nått lurt är det väl eftersom det kommer tillbaka.

På måndag ska jag börja äta rätt och få mina 7 kg i övervikt att försvinna.
Det jag bevar för är att de första 3 dagarna så får jag inte dricka kaffe. Hur ska det gå???
Bra början va?? redan nu har jag bestämt mig för att det inte ska gå???
Jag ska ta promenader på rasten i stället för att  sitta i fika rummet på jobbet.

Det ska bli spännade att se om jag lyckas!!!

kram Till er alla.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Mys lördag…

  1. Lind@n skriver:

    Klart det går bra!!!
    Själv ska jag prova med GI metoden denna gången , börjar på onsdag
    Kram

  2. Mill@n skriver:

    Klart att det kommer att funka!! Go girl!
    Jag har minskat mitt sockerintag och det funkar bra sålänge man håller sig borta från barnens godispåsar… *s*

  3. Caroline skriver:

    Det där kommer du att fixa! Just GO GIRL!!! :o)

    Kramar!

  4. malin2 skriver:

    Du kommer att fixa det galant!!!!

Kommentera

