Åh vad jag

är dålig på att skriva!!!

Veckorna rusar i väg .  Vad har hänt då?
Jag har nått mitt mål i vikt nedgång det har gått så himla bra och det är så enkelt.
Kläderna sitter bra och byxor som jag inte kunnat använda sitter perfekt.

Jobbet jag sökte för några veckor sen har jag inte hört ett ord ifrån.
Men i veckan var jag på en annan intejuv ,det ska bli spännande att se vart det leder:)

I dag har små pojkarna varit i sim hallen.
"lilla" L har utveklats så mycket i vattnet.
Sist vi var och badade vågade han inte knappt gå ner för trappan ,men nu gick han i direkt och hoppade och åkte kana ,precis spm O gör alltid.

Varma bad i Thailand hjälper mycket för att våga.

image6
Stora O badar i Thailand
.image8
Lilla L badar i Thailand.

Varm och skönt var det . Vår vädret låter sig vänta . Det ska bli varmt i veckan säger de som vet.
Men i allafall så såg jag ett vår tecken i dag.
En ensam segelbåt seglade för fulla segel på Riddarfjärden. Åh vad kallt det så ut ,men härligt!!!

Kram på er alla!!!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

