GLAD PÅSK!!!

önskar jag er alla.

Här går allt sin gilla gång bloggar inte så mycket men lovar att det ska bli bättring på det.
Jag har klippt  mig , riktigt kort den här gången så skönt.
Jag är en kort hår människa i botten , men i bland så får jag växa ut håret syndrom.
Men nu känner jag att mina långhårs perioder är borta så nu blir det kort hår .
Jag hittade en bra frisör på St:Eriksgatan som jag tänker gå till fortsättnings vis. Inte för dyr var han heller.

En av tjejerna jag arbetar med måste sluta hos oss i Juni.
Men i vårt hus där jag arbetar finns det en tjej som kommer att stå utan jobb i juni då hennes tjänst går ut.
Hon ville gärna komma till vår avd . Det ska bli jätte kul!!!

Så nu är det påsk. Vi skulle åkt till Åland för att öppna upp inför sommaren. Efter som vädret inte ä rdet bästa så blir vi hemma  istället . Det ska bli så skönt att bara vara ledig. Äta god mat och umgås hela familjen.
Om jag kan spika fast tonåringarna.
Kram På er .

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till GLAD PÅSK!!!

  1. malin2 skriver:

    Glad Påsk till er också!

Kommentera

