Nu kommer det en uppdatering.

Bättre sent än aldrig. Vi har haft 4 veckors semester barnen och jag. Mannen har haft en vecka. Så skönt att vara ledig och bara vara. Vi Har varit 2 veckor på Åland där vi badade ja då jag också. (Viket aldrig händer) Ganska fint väder med ömsom regn och sol.
Det är så tyst och lugnt att vara där inga bilar inga datorer ,förutom när en av tonåringarna var med. Men han kollade på filmer. Det ända som händer är att vi fiskar badar lagar mat  äter mat. Går i skogen och plockar massor
av blåbär.
 image12image14
image13

Så efter att varit hemma en vecka med uppdatering av hemmet åkte vi ner mot Småland.
Vi hade Hotell i Västervik. Mitt i centrum. Där bodde vi 2 nätter. En dag var vi på astrid Lindgerns Värld.
Solen sken och det var helt underbart.
barnen  tyckte att det var jätte kul.
image15image16

Vi hann med teatrar och diverse andra saker.

På vägen hem till Stockholm stannade  vi till hos goda vänner och åt lunch. Sen så lockade chokladfabriken i Ljungsbro. Vilket paradis för hela familjen.
Nu ska vi stanna hemma . Semestern kommer jag att avsluta med att gå på bröllop ,håll tummarna för fint väder. Sen har killarna en vecka tillsammans innan skolan sätter igång igen.

Ting.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nu kommer det en uppdatering.

  1. Anonym skriver:

    Åh vilka härliga bilder!!!!
    Sommarlov är det underbaraste som finns.

  2. Mika skriver:

    Hej !!
    Jag o Ellen var oxså iväg på en ALV och Borås djurpark weekend!!
    Vi var 3 mammor och 5 barn, vi hade det supermysigt!!
    Härligt med svensk sommar (när det inte regnar) *S*!!!
    Mika

Kommentera

