Nu är det bara 2 dagar

2 dagar kvar på denna undrbara semester. Det har varit så skönt att få hämta krafterna och komma i form igen iför den mörka/ långa hösten som vi står inför. Men det ska bli kul att få nya arbets kamrater.

Vi har ju uppdaterat hemmet. Dvs gjort iodning de storas killarnas rum. Ett skriv bord, sängbord och en byrå gjorde så att rummet blev som nytt. Men byrån var ett kapitell för sig att sätta ihop. Tänk att det stora varuhuset med möbler jag krångla till saker och ting. De gör en byrå med bara pluggar förutom 2 skruvar uppe och nere. Det var ett väldigt pusslande innan alla pluggar på ovan delen överenstämnde med under delen. Sen så köpte vi en ny säng till mannen och mig. Det var fel på bak delen dels gick en skruv rakt igenom som skulle ha ett stopp och sen så gängade inte en skruv:( på ,5 timme var jag på Ikea 3 ggr. men allt är bra och de stora är nöjda och glada.  
Annars händer det inte så mycket de små tycker att det börjar bli dags att börja skolan , men de har ju en vecka kvar. 
Det är härligt att de saknar skolan och kompisarna. 
De stora suckar mest när skolan är dags.  De måste vända sitt dygn igen vilket inte komme att bli det lättaste. 
Nu är det tid för småisarna att hoppa i säng tjing så länge. 
Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

