Tänk vilken start

På en ny termin jag fick idag. 2 nya pigga och glada arbets kamrater som var fulla av idér hur vi kunde göra om inhandla arbeta m.m . Härligt med folk som tänker . Vi avslutade dagen med att ha ett kvälls möte fram till 20.00 . så det blev ett arbetspass 12 timmar . Phu. 

Men mycket fick vi gjort. 
Helgen var lugn. Jag åkte ensam till bröllopet som var uppe på Gräddö. 
Vädrets makter var med oss så det var strålande solsken hela dagen. Jag kom hem halv 2 på natten men då hade jag en kör tid på en timme. Malin och Morgan som gifte var jätte fina . 
I går gjorde vi inte särskilt mycket .  Vi var och handlade lite och jag frosstade av frysen och städade ur kylskåpet. 
Sen så fixade jag iordning små killarnas lådor med kläder. Så nu behövs det att shoppas nytt.  Vilket inte är så tråkigt:) 
Jag skulle oxså behöva lite nytt men det får vänta ett tag till .
Hej så länge Mia. 
Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

