Lördag igen…

och utanför fönstret är det molnit och dugg regn. Tänk för ett år sen var jag och en vännina på Gotland. Det var 22 grader varmt och vi solade i bikini:) 

Nu får jag lägga mig i ett solarie för att få lite sol. 
Vi har ialla fall haft en vecka där alla har varit friska.  de mindre barnen har haft ett mini Vm och O kom 3:a i loppet 400 m.  Så härligt att han fick göra bra ifrån sig. L kom 6:a .  
Vad ska detta bli. 
På jobbet är det fullt ös de nya barnen har funnit sig väl tillrätta  det är så härligt att se dem.
Så kvällarna är jag helt slut. 
I dag blir det i alla fall shrek den 3:dje 
Ha det gott!
Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lördag igen…

  1. malin2 skriver:

    Hejsan vännen!
    Skickar en bamsekram till dig.
    Har dessutom utmanat dig på min blog.

Kommentera

