vilken lat helg…

Vi har inte gjort ett dugg.  Barnen har lekt och O har varit på kalas. Men vad skönt att bara vara .
Nu är vi laddade för en ny vecka med allt vad det innebär , öppet hus på skolan , föräldramöte på jobbet , lämna in dator på service. Men sen ska jag i morgon fixa mina naglar. Så att de växer och blir fina.
Nästa helg ska JAG göra en tatuering. trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle ens komma på tanken till en
tatuering men nu är det bestämnt.
Det jag tänker ha är Maria på japanska det är jätte fina tecken.
Jag har också sagt att jag aldrig kommer att rida , det är något jag som jag kommer att hålla (tror jag)-

Nej nu väntar sopranos. tjing.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

