Min dag började med att

Det var så svårt att gå upp.
Alla var trötta . Men efter mycket om och men kom vi iväg.
Jag hade ett utvsamtal men L:s fröken som bara hade lovord att säga .
Det var så kul att höra. Så idag tog han med en läsebok hem.
Efter samtalet så åkte jag och Atill doktorn..
image30
Han har haft en talgkörtel som var inflammerad.
Läkaren skar upp och tog bort allt konstigt som var där inne.
Sen syddes det och vi fick åka hem.
Eller jag åkte och jobbade.
Nu ikväll så stekte jag pannkakor.
image31
L ska till Morderna muset i morgon och gå guidad tur.
I skolan har de haft ett Konst tema som nu ska avslutas med utflykt.

Hej så länge…

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Min dag började med att

  1. Karolina skriver:

    Kul att se att du är ”back online” har saknat dig!

Kommentera

