Så idag….

Var det skönt att ligga kvar i sängen en stund.
Var uppe och gav O sin medicin.
Han har npf och tar stratera för det.
Den dos han tar nu passar inte så bra ,men vi får vänta och se om vi behöver ändra dosen.
Men mycket har blivit bättre tack och lov.
Efter att ha masat mig upp så var det bara att få på hockey kläder och ge sig i väg till träning.
O fick den stora äran att vara med idag.
Han tyckte att det var svårt och jobbigt men jätte duktig när han åkte ändå.
L:s skridsko åkning gick bättre i dag.
Han kunde göra massor som han inte klarat förut.
Föreningen ska ev bilda lag för 00-01 . Det ska bli kul att  se hur det går.
Roligt är det iallafall.

Tjing…

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

