Min Layout syns inte i macbook:(

Jag blev väldigt förvånad när jag gick in på den stationära pc och så att layout som jag valt fanns där.
Men eftersom jag använder mest macbook så trodde jag att jag missat nått och inte brydde mig mer om det:)
Så ni mina läsare ser min layout om ni har pc och inte på mac.
I dag har jag jobbat igår också för den delen.
Jag tror att vi på min avd har världens härligaste personligheter.
De är en grupp på 14 barn och alla är sina egna individer.
De är busiga och kramiga och puttiga och glada och så himla gulliga.

Efter jobbet så åkte jag och barnen hem till F med familj. Vi har tappat kontakten några år men kanske kan vi bygga upp den  igen.  Vi åt god middag och barnen lekte.
Det var som vi träffades i går.
Sen så handlade vi snus i vår snus butik. Jag har faktiskt varit rökfri igen i snart 4 månader. Fast det känns som 1000 år , jag är nämligen röksugen hela tiden och det hjälper inte så bra med snus .
Han som jag hade utmaning med har rökt cigarill.  Jag tycker att det är fuskigt.
Igentligen så ska han vara skyldig mig en middag. Vi får väl se hur det blir med det.

I månadags var vi ute och gick mannen och jag .  Så här såg det trädet som ligger i vattnet ut  då:
image43
Det snöade så mycket och det var så fint.

Hej så länge!!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Min Layout syns inte i macbook:(

  1. Karolina skriver:

    Vad är det jag inte ser?????? Jag ser att du ändrat layout till en av mallarna…typ fashion eller vad den heter. Har du gjort något annat? Jag kör oftast mac och firefox, ibland safari.

  2. Mia skriver:

    Men vad konstigt! För på mac/firfox kan jag inte se fashion som den heter. Men på pc fungerar det. Ska kolla inställningarna hemma.
    Kram

  3. Karolina skriver:

    Då ser jag din layout alldeles utmärkt! Kollade även med Safari och det ser bra ut där med. Kan du ha någon gammal version av firefox?

  4. Mia skriver:

    Nu funkar det ! Hel konstigt. Sidan har varit vit med bara text men nu är det fashion:)

Kommentera

