Som jag sagt

Tidigare så sitter jag mest vid Mac och skriver.
Sitter så behagligt vi soffan och myser.
Men så tänkte jag att jag skulle infoga ett ljus för Engla och hennes familj så går det inte.
Så snälla gå in på sidan http://sarix.bloggagratis.se/  och kopiera ljuset därifrån.
Kram

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Som jag sagt

  1. Karolina skriver:

    Hej!
    Safari och blogg.se är inte hundra procent kompisar. För mig fungerar däremot Firefox väldigt bra. Så ett tips är Firefox 🙂

  2. Mia skriver:

    Men jag använder Firefox. Det fungerar iallafall inte.

  3. Karolina skriver:

    Hmmm kan det vara att vi har olika versioner? Men rent generellt tycker jag att firefox är riktigt, riktigt bra program medans safari är sämre. Men maken gillar safiar bättre 🙂

Kommentera

