Jag mår

så dåligt över att den lilla Engla är död. Hur kan någon människa vara så grym att man rövar bort och dödar ett barn?
Det är helt ofattbart.
Mina barn är ute och leker själva och jag tycker att barn ska kunna ha den friheten , men jag börjar att fundera hur jag ska kunna få dem att förstå att aldrig följa med någon de inte känner eller så mycket som att prata med någon de inte känner. Vart ska man sätta gränsen? Det känns tungt och svårt.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag mår

  1. Karolina skriver:

    Förstår dig…känner lika dant!
    KRAM

Kommentera

