Utmanad är jag….

Fem saker som finns på din att göra lista idag?
Så här kl 11 på kvällen så finns det inte så mycket mer att göra men …

1) Göra den här utmaningen

2) Borsta tänderna

3) ta av mig kläderna

4)släcka lampan

5)Gå och sova

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Oj oj…. Då var jag ny kär i min älskade man . Ny gravid med Oliver var jag ganska så jätte färsk var han. Jobbade på förskola och livet lunkade på.

Ställen du bott på?

New York stockholm Houston

Fem saker du skulle göra om du var biljonär.

1. Betala bort alla lån
2. Åka på resa.
3. renovera stugan på Åland.
4. Köpa ett ny byggt hus som är STORT.
5. Placera pengar till barnen.

Jag utmanar
Cia
Mika

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Utmanad är jag….

  1. malin2 skriver:

    Hej!

    Ser nu att jag utmanade dig på samma som jag redan blivit utmanad på….

Kommentera

