En utmaning….

Från Karolina…

Namn – Maria men jag kallas bara för Mia
Ögonfärg- Melerade mst åt blå
Hårfärg – mörk med stänk av grått som jag färgar bort fort
Högerhänt/vänster – höger
Stjärntecken – tvilling
Skostorlek – 36-37
Är dina föräldrar skilda – ja
Sport – Nä inte sen jag stukade foten.
Helgdag- Fredag, älskar fredagar
Årstider:sommar och höst

HAR DU NÅGONSIN…

Varit kär – JA, absolut
Blivit dissad – Absolut
Skolkat – Någon enstaka gång.
Sovit utomhus – Nej
Använt droger – Provat
Retats – Jag älskar att retas med min man.

THIS OR THAT…

Pepsi/cola – Cola
Jordgubbar/blåbär – Jordgubbar
Kött/veg – Inte rött kött
Tv/film – Film.
Gitarr/trummor – gitarr
Adidas/nike – Adidas
Kinesiskt/mexikanskt -Mexican
Mtv/vh1 – inget av det

SENAST DU…

Skrattade – När min man trodde att han gömt barnen tennis raket bra. Men de var helt synliga för alla.
Grät – Hmm…Minns inte.
Filmen du såg senast -Mamma Mia
Tuggade tuggummi – I fredags
Drog ett skämt – Oj,minns inte
Sjöng en sång -Sjunger varje dag.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN…

Ätit müsli – Ja
Rökt – jupp
Tagit droger – nej
Kysst någon – Absolut 🙂
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet – Ja
Bakat – Ja bullar är gott-

Så nu, alla bloggare, nu utmanar jag ER, alla som vill! Kram och go

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till En utmaning….

  1. Karolina skriver:

    Tack för läsningen!

Kommentera

