Idag var det då

Första dagen på jobbet.
Att arbeta på förskola innebär mycket liv och rörelse. Men inte idag.
6 barn var det och vi var 2 vuxna. Lugnt alltså.
Fast min morgon började med att jag kom 1 timme för tidigt.
Helt galet! Det var meningen att jag skulle komma en halv timme tidigare.
Eftersom jag har släppt jobbet totalt kom jag inte ihåg när jag började:)
Så kan det bli.
Men det är skönt att komma igång igen iallafall.
Hej så länge .
Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Idag var det då

  1. Anneli Kaas skriver:

    Så kan det gå…jag var där en snabbis i morse, hämtade mina gummistövlar och inneskor som du hade ställt i hallen som du lovade.
    Var där en gång till på efm med två barn från min avdelning, skulle hämta vår sommarpärm som vi glömt. Fick med mig en stor svart säck med diverse kläder, kudde, gossedjur o dyligt. Av kocken fick vi färdkost (vattenmelon) innan vi gick. Såg ut som en jultomte mitt i sommarvärmen fast med en svart säck uppkastad på ryggen. Ha,ha

Kommentera

