Lite fler bilder.

Anneli var och hälsade på i några dagar på Åland

Då var det lite kallt.

Ett fint träd !

Ludvig & Wiliam tar en paus .

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Lite fler bilder.

  1. Anneli Kaas skriver:

    På min klädsel och på den hemska minen ser det ju ut som att det var kallare än vad det var för
    så kallt var det ju inte. Klockan var sent då den här bilden togs o vi hade suttit ute hela kvällen.
    William och Lidvig ser väldigt koncentrerade ut, de tittar på sina kort som om de inte fattade vad dom har i sina händer.
    Det vill jag berätta här för dom som kanske läser på din blogg att en av dagarna då jag var där så gick killarna i och badade och det är inte något konstigt för de är riktiga vattendjur de räds inte om det är lite kallt i vattnet. Men att min vän Mia som har den här bloggen klär av sig och går trappstegen ner i vattnet och doppar sig, till och med tar några simtag. Jag bara gapar av häpnad, för hon är en badkruka som jag och det ska mycket till att hon ska bada. Hon var faktiskt förvånad själv, sa det flera gånger under dagarna jag var där. Själv kom jag inte så långt att jag tog mig ett dopp, tänkte göra det o var på väg men precis då gick solen i moln och så blåste det till så jag fick gåshud, inte går man i då! Inte jag i alla fall.
    Jag hade det trevligt och vi hade det mysigt med lugn o ro, god mat som vi lagade och rödvin såklart.
    William och jag tackar för fina dagar.
    Kramizar

Kommentera

