Jag är så uttråkad

Jag har inte lust med något.

Fast det känns som om jag skulle vilja göra något.

Konstig känsla.

Aram brottare är en värdig vinnare till ett os guld.

Helt sjuk och korumpt är brottning världen.

Efter att ha träna och kämpat för att få ett guld så förstör domaren matchen.

Sjuk skandal!!!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag är så uttråkad

  1. MorsanBaloo skriver:

    Håller med! Inte nog med att sportvärlden fläckas av dopingskandaler,men ska även domarna beté sig som puckon?! Håhåjajaa

Kommentera

