Hej hopp!

Tack C för igår!!! Det var så trevligt, 6 timmar satt vi och pratade åt och drack vin. Vilket kändes i huvudet idag.

Men jag skyllde på att det varit sånt tryck i vädret för så är det .

I går var det också den stora skol börjar dagen.

L började ettan . Stor kille och O går tvåan ett år till. Stora A börjar om i gymnasiet på en nytt program , jag hoppas att han går alla 3 åren den här gången.

Båda pojkarna har verkligen sett fram att börja skolan igen. De har haft en lång ledighet.

Så idag har jag jobbat och jobbat. Och imorgon börjar de nya små skruttarna.

Hej så länge!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Hej hopp!

  1. malin2 skriver:

    Åh det var såååååååååååååååå mysigt!

Kommentera

