Ett Foto i Timmen…..EFIT

Kl 10 Disk efter frukost med …….

Melodi krysset, jag lyssnade …..

11,00 på datan efter radio sändningen….hörde inte allt.

12.00 Tänkte att jag skulle fixa diskmaskinen.

Det gick inte så bra.

13.00 Försökte hitta reservdelar till maskinen. Hittade en bättre begagnad på blocket.

14.00 Hemma gjorda våfflor till lunch . Mums.

15.00 Framför datan igen. Hur skriver man ett CV?

Det är svårt att skriva om styrkor.

16.00 På väg till hamnfesten.

17,00  O åkte båt…

L dansade

18.00 Kocken slät denna kväll- Jag stod i kön för mat i

45 min….

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Ett Foto i Timmen…..EFIT

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Tack för titten. Har du setta att skriptet fungerar för blogg.se numera? Dock ett litet problem…de gamla inläggen kan inte laddas upp på wordpress.com p.g.a att du inte har möjlighet att lägga in egna skript…men T jobbar på det 🙂

Kommentera

