Jag har lägat

i sängen hela dagen idag.Jag är sjuk, det är länge sen jag har varit så dålig.I natt hade jag hög feber och ont i varenda led i kroppen.

Så jobbigt är det . Igår mådde jag bra och tänkte att idag blir en extra dag. Pyttsan vad det blev.

Så imorgon blir det en hemma dag också . L&O är så duktiga de har gått till skolan och hem själva idag.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag har lägat

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Krya på dig!
    KRAM

  2. Maria skriver:

    Välkommen in i tävlingen! =D

Kommentera

