3barnsmamman

tipsade om en tävling på åhlens. Gå och prova du också och passa på att rösta på mig. Mias heter jag.

http://www.ahlens.com/heminredning/ahuset/

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 3barnsmamman

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Nu har jag röstat…vilken varm och välkomnande lägenhet du hade fått till!

  2. miloa skriver:

    Tack!

  3. Sanna skriver:

    Tack för din fina kommentar i min blogg, härligt med resa till thailand, har själv inte varit där nu på 20 år men vill ta dit min familj nån gång
    Kram

  4. kvinnotankar skriver:

    Hoppas du känner dig piggare efter din förkylning nu. Ha en skön fredag

Lämna en kommentar