Jag är utmanad…

Först reglerna:
Svara på alla frågor, välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar och be dem läsa din. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Vilken mat äter du ofta?

Barn mat typ köttfärssås och spagetti, tacos.
När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka av?

Jag är både och jag hjälper gärna till men om bords sällskapet är trevligt så sitter jag gärna och pratar.

Var sitter du helst när du bloggar?

I soffan eller i köket.

Köper du ofta triss?

Någon gång ibland , inte ofta.

Vilket land eller stad har varit din bästa semester?

Hm.. Alla semestrar på Samos är ovärdeliga.Men semestern jag hade när jag åkte tillbaka till Usa var också underbar.

Vilken TV-kanal tittar du på mest?

Jag tittar sällan på tv, mannen har jämt sport på .

Jag vill gärna läsa mer om dessa personer och utmanar…

Malin2

Pernilla

Mika

Linda.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Jag är utmanad…

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Kul att läsa! Tack!

  2. malin2 skriver:

    Hej jag har svarat!

Kommentera

