Jag som inte bloggar så mycket

Har fått en utmärkelse.

Jag blir så rörd av att Trebarnsmamman har gett mig den.

Som tack för utmärkelsen för jag denna vidare genom att genomföra följande punkter:
1. Den nominerade får lägga upp bilden på hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

De bloggare jag nominerar till mina -bloggar är följande (utan inbördes ordning):

1. Malin2 för att jag saknar dig och vill ha dig här i Stockholm. Vi har ett band som började för 7 år sen och finns kvar fortfarande.

2. Rebecka som är min gud dotter hon skriver så härligt om sitt liv i Usa .

3. Morsanbaloo , ger mig många skratt i sin vardag uppe i norr.

4. Linda som ger en underbar skilldring med text och bilder i sin blogg,

Jag kan inte fylla upp till 7. Men 4 hoppas jag räcker.

Kram och tack. P.S Jag kan inte länka D:S

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Jag som inte bloggar så mycket

  1. Rebecka skriver:

    Tusen tack Mia :)!
    Jag blir så glad 🙂

  2. MorsanBaloo skriver:

    Åhh vad roligt! Tusen tack 🙂

  3. malin2 skriver:

    Åh tack gulle dig!!!

Kommentera

