Jag hittade den här hos trebarnsmamman

höger- eller vänsterhänt?
Höger bara
humör just nu? 
Helt ok , men är lite trött
är det nåt du absolut inte äter?
Blodpudding, lever
Kläder just nu?
Mjukisbyxor, tshirt fleccjacka, fleccflit raggsockor. Ja jag fryser.
Musik just nu? 
Radion skvalar
vad sa du senast? 
Hejdå till J som gick
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? antiken eller medeltiden
Längd och vikt? 
165cm 58 kg
hur många kuddar sover du med? 
1
favoritväder?
Sol varmt , mycket snö kallt.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med? 
Min familj dator mobiltbredband
spelar du nåt instrument? 
Inget
morgon- eller nattmänniska?
Både och
sparare eller slösare? 
slösa men jag försöker att spara
vem är viktigast för dig? Min familj
bästa film?
För närvarande Mamma Mia , men sen finns det så många härliga andra filmer.
tror på liv på andra planeter? 
Nej
kommer du ihåg din första kärlek? 
Ja absolut
har du några homosexuella vänner?
Inte just nu vad jag vet , men har haft några jag tappat kontakten med.
tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? 
Ja
hur många barn har du/vill du ha?
har 3 och är nöjd med detta
bio eller promenad? 
bio och promenad
biosnarkar du? 
Nej
rädd för insekter?
 Nja
äckligaste insekten?
Geting och broms
bästa bok? 
Vet ej, har för många favoritböcker )
vad vill du jobba som? 
Har inga direkta drömyrken. Vill trivas med jobbet och tycka att det är kul
pizza eller hamburgare? 
Hamburare
stökigt eller välstädat? 
Gärna välstädat men jag hatar att städa.
gungar du på stolen?
 Nej
skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?
 Nej
hur många syskon har du? 
3 systrar
vad är du mest rädd för?
 Att det skall hända mina nära och kära något
är du rädd för blod? 

saltar du på maten? 
Lite örtsalt
gillar du att sjunga? 
Ja, jag sjunger gärna.
vilket gymnasieprogram går/gick du och varför?
Konsumtionslinjen senpåbyggnad barnskötare
anser du att du är stark? 
Jag är stark mentalt men har inte så mycket fysisk styrka
brukar du sola? 
Ja
vad gör du om du får hicka? 
Dricker vatten
röker du? 
Ja
snusar du? 
Ja
kaffe, te eller inget? 
Kaffe 
Låna gärna med dig listan till din blogg och svara på frågorna. Tala sedan gärna om det för nyfikna mig så jag får läsa )
Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

