I dag har vi haft en bra dag i familjen..

Morgonen började med att O och jag gick i väg till innebandy match.

hans lag vann med 12-2 . Tur att det andra laget fick några bollar i mål.

O var nöjd han gjorde ett mål.

När vi kom hem gick pojkarna till varsin kompis och lekte.

Jag och mannen tvättade 8 maskiner. Men jag somnade på soffan så han fick göra det sista själv.

Till middag stekte jag hambugare med tillbehör , nu sitter vi med en stor skål med godis och killarna springer fram och tillbaka för att plocka godis.

I morgon ska L spela sin första hockey match. Jag har letat svart hjälm i källaren . Det var inte lätt många färger av hjälmar har vi men den svarta var som bort blåst. Jag gick upp och letade upp och gick ner i källaren igen.  Då hittade jag den.

Så nu är han match redo på riktigt.

Ha en skön kväll.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till I dag har vi haft en bra dag i familjen..

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Jag har utmanat dig 🙂

Kommentera

