Åh jag har några läsare..

Så då måste jag uppdatera så att ni har något att läsa.

Veckan har som vanligt rusat fram .

Jag har lämnat in uppsägning och min chef släpper mig innan mina 3 månaders uppsägning har gått.

Det innebär att jag kan börja mitt nya jobb den 7 januari.

Jag har börjat berätta för föräldrarna på jobbet att jag ska sluta .

De blir så klart oroade när de vet hur svårt det är att få fatt på personal. 

Jag hoppas verkligen att det löser sig, annars kommer det att kännas jobbigt. 

Annars har veckan varit lugn, ingen , jo föresten stora L har varit sjuk. 

Jag åkte ju på magsjukan på lördag kvällen och den fick han en släng av i början av veckan. 

O har klarat sig tack och lov.

Ha en skön helg.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Åh jag har några läsare..

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Vad skönt att du kan börja redan den 7:de januari.

    Sköt om dig!

  2. MorsanBaloo skriver:

    Kul med nytt jobb. 🙂 Minns inte om jag läst vad det var för jobb? *funderar lite* Jo, du skulle börja nånstans där du får längre resor till jobbet. Och det tyckte du var bra?! *fniss* Var det så eller är det jag som svamlar?

  3. Mia skriver:

    jag det var så. Du kan läsa bakåt så står det.

Kommentera

