Trebarnsmamman har startat en

Foto utmaning. tr-logga3b

 

 

dsc00392En upp ner data bild blir min reflektion. Jag är hemma med O som var dålig i morse men som har piggnat på sig.
Det jag gör är att surfa runt .
Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Trebarnsmamman har startat en

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Härligt! Sådär ser mina veckor också ut allt som oftast! Hoppas O kryar på sig!

    Tack för att du ville vara med i TorsdagsReflektion. Nästa vecka hoppas jag kunna köra fullt ut!

  2. Marianne skriver:

    Åh jag skulle verkligen vilja att det funkade. Jag har hört massor av människor säga att det gör det. Dagis och sjukvårdspersonal säger det. Men de gånger jag har testat har det tyvärr inte hjälpt. Men jag har klarat mig hitills och ingen annan här på jobbet har insjuknat heller.

  3. miloa skriver:

    Jag jobbar på Förskola.
    Så fort vi märker att ett barn är sjukt tar vi vitpeppar.

Kommentera

