Vilken dag det har varit.

Klockan 7 imorse ringde klockan O hade innebandy match med samling 8.30. 

Vi kom iväg vid 8 . Tyvärr så förlorade laget, de hade inga avbytare det tog på krafterna. 

På vägen hem svängde vi in på forum för att handla snus. Billigare än i vanliga affärer, köpte lite kryddor också.

Det är så här att vår lägenhet ser allt som oftast ut som ett bomb nedslag. varken jag eller min man pallar att plocka undan på kvällarna. 

Men idag när jag kom hem satte jag igång. Plocka, plocka, plocka och plocka. 

När jag kommer i plock tagen gör jag aldrig färdigt på ett ställe utan plockar lite här och där. Men i dag plockade jag ett rum i taget, dammade och dammsög. Efter det torkade jag köksgolv, hallen och småkillarnas rum. Så härligt. 

Det är så fint överallt. I köks fönsteret satte jag upp röda gardiner och stjärna.

I småkillarnas rum satte jag upp stjärna. När allt var klart gjorde jag en pizza deg och gjorde pizza. 

Vi har tvättstugan också, men den får mannen ta alldeles själv. 

Nu ska jag bara sitta i soffan och inte göra något.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vilken dag det har varit.

  1. MorsanBaloo skriver:

    Visst är det härligt när det är nystädat? Tyvärr tar det inte länge innan det stökas till igen, iaf i det här huset.

    Trevlig första advent 🙂

  2. Rebecka skriver:

    hehe ja ! det är ju bara krångligt på svenska hur dom formulerar allt och så ska man göra det på engelska :).
    Nästa gång tar jag med mig min värdpappa som tolk :).

    Jätte kul att du läser så aktivt 🙂 Blir så himla glad över alla dina kommentarer, dom värmer.

    Hoppas allt är toppen med dig.
    MÅNGA KRAMAR
    Rebecka

Kommentera

