Oj oj vad det är dåligt med uppdatering…

Hur ska jag kunna skriva allt som hänt?

Eller har det hänt något över huvud taget?

Jag tycker att mitt liv ser lika ut från dag till dag. 

Med små extra inslag av saker som händer. 

Men en sak är säker det är att snart är det JUL. 

Var det inte midsommar igår? Eller för någon månad sen. 

Jag har sagt hej då till många av barnen på jobbet i fredags. 

Jag var så ledsen. Sorgligt att behöva lämna alla, men jag är helt övertygad om att det kommer att finnas 

nya gulliga barn på mitt nya jobb. 

Många pussar och kramar blev det.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

