Julen i det här huset…

Börjar med magsjuka!

Lilla L kräktes förut och somnade som en stock. 

Nu säger han att det är bra igen och jag hoppas att  det blir en lugn natt. 

Vi har sagt till barnen att någon gran får vi inte plats med så idag köpte jag en gran som är så liten  . Där den fick plats var så klart i små killarnas rum.  

Skinkan står i ugnen och alla klapparna är under lilla granen. 

Ja jul känslan kanske finns där, fast den har suttit långt inne. 

Tjing Mia

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Julen i det här huset…

  1. Linda skriver:

    Vi kommer sakna dig massor. Ni tre kompetterade verkligen varandra så bra så jag har svårt att tänka mig att det kan bli lika bra med några andra.

    Flickorna är glada och Angelina är förväntansfull inför morgondagen. Tusen tack för dina kloka råd angående napp. Lupita får nu ha napp igen och det känns helt rätt. Angelina är stor och hjälper henne ta fram nappen och lägger undan den åt henne. Visst är hon sugen ibland, men attans vad bra det har gått.

    Jag får helt enkelt ställa frågor till dig här 🙂

    God Jul.

  2. Trebarnsmamman skriver:

    Hu för magsjuka! När är det lilla L fyller år? Eller fyllde han i går?

Kommentera

