Torsdags reflektionen

tr-logga2dsc007411Årets sista hockey träning. 

Den här senaste veckan har det varit mycket lilla L. 

Dels har han fyllt år och dels så har han varit varannan dag sjuk och är dag sjuk. 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Torsdags reflektionen

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Åh vilken härlig torsdagsreflektion 🙂

    Hur du gör för att länka. Nu kan jag ju inte riktigt programvaran när du jobbar på wordpress.com eftersom jag jobbar mot egen server och egen domän. Men när du skriver eller redigerar ett inlägg använd den visuella fliken (går att använda html-fliken också men då måste du kunna html) och i menyraderna precis vanför texten finns det en bild med en kättinglänk, dels en hel och dels en bruten. Markera det ord eller den mening du vill dölja länken bakom och klicka på den hela länken, då får du upp ett pop-up-fönster där du fyller i den länk du vill länka till. Sedan trycker du bara ok och sparar inlägget och voala en länk 🙂

    God fortsättning på året!!!!

  2. barbamorsan skriver:

    Det var en bildskön hokyspelare må jag säga. God forsättning!

  3. mariannlostinline skriver:

    Du har också ett decemberbarn! Min äldsta är född 23! Två veckor för tidigt. Han ser trött ut på bilden. Men det kan ju vara pga spelet. Hoppas han är/blir frisk snart!

  4. miloa skriver:

    Ok men de ikonerna går inte att trycka på ska kolla lite mer.
    Tack för hjälpen.

  5. Ingrid skriver:

    Vilken gullig liten ishockeyspelare! Ha en fin fortsättning på 2009! /Ingrid

  6. Lotta skriver:

    Åå.. den där bilden är mig väl bekant! Vi har två hockeykillar här. En som är fem och en som fyllde sju dagen före julafton.

    Vad söt han är! Han ser ut att ha haft ett tufft pass 🙂

Kommentera

