Mina glasögon….

Har gått sönder. 

jag hade dem i jackfickan med en cigtändare. 

När vi var och åkte skridskor så böjde jag mig ner ,glasögonen var mot tändaren och glasögenen gick mitt itu.

Vår ekonomi tillåter inga som helst utsvävningar nu . Men jag ska kolla om optiken kan laga dem. Så länge får jag ha mina gamla läsglasögon som är sena och vinda.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Mina glasögon….

  1. Linda skriver:

    Fy vad tråkigt, i januari dessutom som för de flesta brukar vara en tom plånbok.

  2. Lotta skriver:

    Det där är aldrig kul. Jag (som alltid råkar ut för knasiga grejer) har gått med tejp mellan ögonen och snöre runt örat otaliga gånger. Jag ser sämre än nen mullvad..

    Good luck!

Kommentera

