Jag hade en känsla…

att det fanns en försäkring för mina glasögon. 

Och mycket riktigt jag behöver inte betala självrisken för att få en ny båge.

Men tills dess får jag ha tejpade eller läsglasögon. 

Så hos optikern var jag och småkillarna sen åkte vi till mamma .

Hon behövde ha lite handlat och inställning av kanaler på video/dvd. 

Vi åt lite lunch där och killarna skötte sig exemplariskt. 

Eftersom vi var söder om stan åkte vi och hämtade mannen på jobbet. 

På himlen var det ett sken som en regnbåge  och det såg ut som månen lös igenom solen. 

Jätte häftigt som en solförmörkelse. 

Efter middagen som bestod av köttbullar potatis med brunsås och lingonsylt, tog vi killarna och gick ut en timme. Det är så härligt ,men mycket kläder behövs. 

När vi kom hem drack vi varm chocklad med vispgrädde . 

De stora killarna har varit hemma för både middag och varm choklad . Det är så mysigt när vi är tillsammans alla. 

Hej så länge.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag hade en känsla…

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Vilken tur med glasögonen!!!!! Jag höll på och säga annars att det är dyrt att röka…fast det känndes lite taskigt! När får du ”nya” glasögonen?

  2. Mia skriver:

    hej i morgon är det slut rökt.
    den 20de hämtar jag nya.

  3. Trebarnsmamman skriver:

    Hejja Mia!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. MorsanBaloo skriver:

    Vi drack också varm choklad med grädde igår. 🙂

Kommentera

