När jag sökte mitt nya jobb…

som börjar i morgon sa jag i ett svagt ögonblick att får jag jobbet slutar jag röka. 

Så i morgon blir det slut med cigaretter 😉 

Jag tor att det är bra att sluta röka när man börjar om på nytt och där det inte finns någon relation till rökning. 

Även om jag inte har rökt mycket kanske 5- 10 cig om dagen ,så kommer det ändå att kännas. 

Men det är bara att bita i det sura äpplet. Snus har jag i värsta fall. 

Kram

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till När jag sökte mitt nya jobb…

  1. Johanna skriver:

    Lycka till med både jobb och ickerökningen.

  2. Mia skriver:

    Tack vännen!
    Fast du vet att jag kommer att sakna er! *Lite*

  3. Linda skriver:

    Detta fixar du galant! Jag gjorde det för ett år sen!
    Lycka till kram

  4. MorsanBaloo skriver:

    Wow, så kul/intressant jobb har jag aldrig haft. 😉
    Håller tummarna att allt går bra, både med jobbet och ickerökandet. 🙂

  5. Linda skriver:

    Det fixar du!

    Sigge sa idag att han saknar det gamla gänget när han hämtar tjejerna. Ni var roligare sa han. Så om du inte klarar av att sluta röka så måste du komma tillbaka 😉

Kommentera

