Nu har jag klarat av min

Första dag på jobbet. 

Dagen började med en intro.

Gick igenom en del viktiga punkter, som policy  sekretess, telefon nummer apt och avd möten m.m.

Sen så fick jag ute kläder som var tjocka ute byxor  mellan ute byxor, fleec tröja och jacka. 

Bra och varma kläder som behövs.

När allt det var klart gick jag till det huset där jag skulle vara . 

Vi hade samling och åt sen mat.

Barnen vilade. På efter middagen gjorde jag ett schema , fick tider jag är nöjd med.

Vid 3 åkte jag hem helt utmattad.

Det är stora O tur att vara sjuk har hög feber och är allmänt dålig.

Kram Mia.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

