Så är den här dagen slut…

snart kanske…

Jag var på innebandy match idag . O kunde inte spela, han har varit sjuk hela veckan. 

Det var 6 spelare från hans lag som var borta. De är 10 spelare i laget, det blev kris igår med att fixa spelare , en kille tog med sig kusinen, och jag ringde en ny spelare som skulle börja imorgon. Han kunde komma så de blev fullt lag och vann matchen. 

När jag kom hem vek jag tvätt och lekte med photoshop det är så svårt , jag har inte lekt med det på flera år. 

Jag får lägga upp lite bilder när jag lärt mig. 

I morse efter melodikrysset pratade jag med mamma. Hon berättade att min systers svägerska gått bort 53 år.

Svägerskan fick bröstcanser för några år sen som spred sig och i torsdags orkade hon inte med mer. 

Så tråkigt och orättvist. Tänder ett ljus för henne.candleHa det bra!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Så är den här dagen slut…

  1. eva b skriver:

    Kul med ett peppis hus!

  2. marie roxbro skriver:

    Så fint hus…finns det kvar? / ha en bra dag

Kommentera

