Något att utmana med :)

Inne hos trebarnsmamman hittade jag den här ,som i sin tur hittat den hos Sanna

Tio första:

1. Första bästa kompis: Annika på samma gata, när vi pratar idag vilket är vartannat eller var femte år, är det som vi pratade igår.
2. Första bil: Nån gammal skruttig volvo 242 eller vad de heter. 
3. Första kärlek: oj svårt att komma ihåg, en kille i klassen som alla var kära i.
4. Första husdjur:  Katt svart som natten stor med namn Lillen. 
5. Första semester: Skidresa till Norge med familjen. 
6. Första jobb: Packa mat kassar på Ica. 
7. Första köpa skiva: Någon Hep stars med Lotta
8. Första riktiga kärlek: Per
9. Första piercing: hål i öronen 
10. Första konsert: Jag var ganska gammal när jag var på konsert första gången .Rolling stones för i Houton på vintern ,sen i Göteborg på sommaren samma år.  Kan inte minnas om jag var på någon konsert innan.

 

 

Nio sista:

1. Sista alkoholdrycken: Ett glas vin

2. Sista bilfärden: Hmm när åkte jag bil sist… I Måndags när vi var hos mamma. 

3. Sista filmen du såg: MammaMia

4. Sista ringda telefonsamtal: Med min make

5. Sista bubbelbadet: Oj det var länge sen. 

6. Sista spelade CD: Nahoma med Lundell

7. Sista kyss: när mannen gick för ut.

8. Sista gången du grät: När jag slutade jobbet innan jul.

9. Sista måltiden: Ris och köttfärs röra till middag.

Åtta har du nånsin:

1. Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
2. Blivit arresterad: Nej
3. Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
4. Varit på TV: nej
5. Fått ditt hjärta krossat: JA….
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
7. Haft ett one night stand: Ja
8. Busringt till någon: Kom inte ihåg…har man säkert som yngre eller…

 

Sju saker du har på dig:

1.  Mysbyxor
2. Huvtröja
3.  Trosor
4. Håband
5. Halsband
6. Glasögon
7. Ringar

Sex saker du gjort idag:

1. Städat
2. Rensat garderob
3. Burit saker till källaren
4. Skurat badrummet
5. Läst på bloggen
6. Tittat på film.

Fem favoritsaker: (ingen speciell ordning)

1. Familjen
2. Vänner
3. Mintelefon
4. Min lilla Dator
5. Bilen (ett måste här på landet)

Fyra personer du kan berätta allt för:

1. Maken
2. Anneli
3. Bella
4. Mamma

Tre val:

1. Svart eller vitt? -Svart
2. Sommar eller vinter? – Sommar
3. Choklad eller chips? – Chips

Två saker att göra innan du dör:

1. Se till att min barn har fått bra utbildningar och har ett bra liv säga till dem att jag kommer alltid att älska dem
2. På min 80 års dag ska jag vara i Thailand

En sak du ångrar:

1. Att jag inte var mer skol intresserad när jag var liten . 

Alla som har lust kan ta den här vidare

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Något att utmana med :)

  1. Rebecka skriver:

    Det kan man ju också göra, men ner i vikt eller magrutor får man inte 😉 hihi

Kommentera

