Veckans fototriss

Temat för den här veckan är tre olika vinklar. 

dsc007641

dsc007651dsc007661

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Julen skulle vara slut i vår familj. Men pepparkakshuset är kvar, jag fick det i julklapp av en familj på mitt gamla jobb.

Mer om fototriss fniss att läsa HÄR .

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Veckans fototriss

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Vilket jättefint peppishus 🙂 Gillar första bilden bäst!

  2. paula skriver:

    Fint hus, gillar första bilden bäst.

  3. lilalili skriver:

    Jättefint pepparkakshus och jättefina bilder. Din första bild blir min favorit!
    Kramis och ha en bra söndagskväll

  4. morsdeka skriver:

    Vilket gulligt litet pepparkakshus! Vi gjorde inget denna julen. Får njuta av ditt istället. KRAMEN!

  5. Viola skriver:

    Mums så gott det ser ut;-)
    Alla bilder ger mig lika mycket glädje….

    Tack!

  6. Hasse skriver:

    Morrn.

    Det var ett flott byggnadsverk.
    ”Svårt” att ta bra bilder av.

    Tänker på storleken och proportioner.

    Ha de bra
    Hasse

  7. Mia skriver:

    Ja hasse allra helst när det är taget med mobilen 😀

  8. princexswe skriver:

    Pepparkakshuset har överlevt julen, men det är ju faktiskt inte slut föränn på tisdag 🙂 Eva

  9. Synne skriver:

    Vilket fin pepparkakshus.
    Synd att kasta bort det. Låt det stå framme du.
    Andra bilden gillar jag bäst.
    Synne.

  10. Jah Hollis skriver:

    Borde det inte ha varit uppätet nu när julen officiellt är över? 🙂

Kommentera

