Så är snart den här

helgen slut. Vi har inte gjort så mycket . I går var det tvätten som ville bli gjord, det fick mannen göra. 

Jag åkte ut till Nacka för att hämta lilla L`s hockey kläder . 

I morse hade han match på en ute rink . De mötte Nordia och förlorade med 6-5 men han hade kul. 

Sen så har det inte hänt så mycket mer jag har varit på Innebandy träning med Stora O . 

De är ett gäng killar som är helt vilda och inte så mycket disiplin från tränarna. De säger i och för sig inte till killarna vilket jag kan tycka att de måste göra. 

Men killarna har roligt och det är ju huvudsaken. 

Ha en bra kväll!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Så är snart den här

  1. malin2 skriver:

    Helgen går för fort!!
    Vi ahr inte gjort mycket heller. Svenska skolan igår. Idag tvätt och softat framför koncerten från Washington.

Kommentera

