Veckorna susar förbi….

men jag tycker att det är ganska bra för då kommer våren fortare och jag kan åka till Åland.

Den här dagen började med att gå upp kl 7 . Stora O spelade en innebandy match med start kl 8.45 .

Laget hade så klart ont om spelare så vi fick låna en kille från laget som spelade innan.  

Det hjälper inte hur mycket vi rekryterar det blir killar borta i alla fall. 

Förlust blev det med 9-5 . 

I kväll när tvättstugan är klar så ska jag på etn Tupperware visning . Det var säkert 15 år sen jag var på en. På den tiden höll jag visningar själv. Jätte roligt var det . 

I morgon är det match igen. Då är det hockey som gäller. 

Vilken sport mamma jag är men det är kul . 

Ha en bra kväll.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Veckorna susar förbi….

  1. Marie Carpe Diem skriver:

    Fin triss. Thailändsk lunch är inte fy skam 🙂

Kommentera

