Ätbart

Är veckans Fototriss.

 

cimg05581
dsc00012dsc00217

 

Bild 1. God lunch på Let´s sea i HuaHin Thailand.

Bild.2  Mobil bild på Pannkakor

Bild 3. Mobilbild på Våfflor.

Mer om FotoTriss hittar du HÄR

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Ätbart

  1. lilalili skriver:

    Den första bilden är ju hur läcker som helst! Den blir min favorit här hos dig idag.
    Ha en skön söndag! Kramis

  2. irrhönan skriver:

    Ettan ser jättegod ut! Vilket arrangement!

  3. marie roxbro skriver:

    Första bilden är min favorit/ ha en bra dag

  4. princexswe skriver:

    Härligt frestande bilder. Jag väljer pannkakorna i mitten. Eva

  5. Härliga bilder. Men den första måste bli min favorit

  6. Artlover skriver:

    Det var en fin trio på ätbart. En lugn och en harmonisk serie bilder. Hade

  7. Synne skriver:

    Mums.
    Blev sugen på våfflor idag.
    Här fick jag dom.
    Kram Synne.

  8. Artlover skriver:

    Hejsan! Tack för din kommentar. Jag kanske får bjuda dig på en sushi någon gång:-)
    Kram där:)

  9. Viola skriver:

    Min favortit blir Vårrullarna( nu kurrar det i min mage)
    Fast alla bilder är bra men 1 om jag ska välja.
    Tack för din visning.

  10. Ingrid skriver:

    Din första bild blir min favorit i dag.

    Tack för din kommentar hos mig! /Ingrid

  11. Bosse skriver:

    Mums! :–)

Kommentera

