Torsdag igen!

Med en tr-logga24cimg1508Den här bilden blr det för att jag är så trött på det grå väder som är nu. 

Om det ska vara vinter så ska det vara vitt och sol. 

Att det blir en bild på Stora O på väg ner i vattnet är att när jag har varit hemma med honom nu iveckan. 

Så har han säkert badat 10 gånger. 

När han är sjuk älskar han att ligga i varm bad.  Vem gör inte det ?

Mer om Torsdags reflektion finns hos Trebarnsmamman

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Torsdag igen!

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Ser urhärligt ut…även om bilden inte är från denna vecka 🙂

  2. Sanna skriver:

    Förstår dig längtar ochså till värme och sol och slippa ta på sig alla dessa kläder så trött på det liksom barnen…
    sv.Tack för din snälla kommentar på min blogg!
    Nu ska jag titta runt lite här ochså du verkar ha en kanonfin blogg!!
    KRAM

  3. mariannlostinline skriver:

    Hoppas han mår bra efter dom varma baden!

Kommentera

