Så här ser det ut hos mig idag….

Är temat i veckans Foto triss.p1030025Från höger ser det ut så här.p10300272Så här ser det ut rakt fram ifrån.

p1030026Från vänster ser det ut så här.

 

Mer om Foto triss hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Så här ser det ut hos mig idag….

  1. Ingrid skriver:

    Ni har inte heller speciellt mycket snö ser jag. Det är kul att surfa runt och kolla läget.

    Tack för din kommentar hos mig och han en riktigt fin söndag! /Ingrid

  2. Synne skriver:

    Hej på dig.
    Du har ingen dum utsikt från ditt fönster.
    Lite snö dock.
    Men var lugn. Den kan komma.
    Fina bilder är det ialla fall. Gillar ettan bäst.
    Kram Synne.

  3. m skriver:

    Ser mysigt ut trots vintern. Fina mjuka färger!

  4. lilalili skriver:

    vad spännande att göra besök på främmande orter och titta på nya miljöer…ha en fortsatt bra dag!

  5. Znogge skriver:

    Gillar bild ett bäst hos dig!

  6. Carro5344 skriver:

    Verkar som man kan se mycket från ditt fönster. Tredje fotot blir min favorit

  7. Artlover skriver:

    Tack för din kommentar. Det är bra att man kan plåta innefrån och ut utan att gå ut i det trista vädret. Bra vy för fina bilder:-)

  8. Jah Hollis skriver:

    Jamen, det ser väl inte så tokigt ut. 🙂
    Tycker mig ana ledningar till en spårvagnslinje också.

  9. marie roxbro skriver:

    Härliga bilder / ha en bra kväll

  10. Ping: Hur ser det ut där du är??? « Miloa’s

Kommentera

